62.jpg

High - James Blunt

 

最近想找些舊的英文歌

剛好給我找到 James Blunt 的 High

這首歌已經有4-5年舊

但是還是覺得很好聽所以想跟大家分享

還有他的 You Are Beautiful 跟 1973 都很棒

有興趣可以去google一下

 

 

:: HIGH ::

Beautiful dawn - lights up the shore for me.

美麗的黎明 - 為我點亮海濱

There is nothing else in the world,

世上沒有什麼其他的

I’d rather wake up and see (with you).

讓我想早起與你一起看著

 

Beautiful dawn - I’m just chasing time again.

美麗的黎明 - 我再度追逐著時間

Thought I would die a lonely man, in endless night.

想著我可能在無盡長夜孤老死去

 

But now I’m high; running wild among all the stars above.

但現在我卻是狂喜,在星空下狂奔

Sometimes it’s hard to believe you remember me.

有時難以確信你心上記著我

 

Beautiful dawn - melt with the stars again.

美麗的黎明 - 又與星星溶化在一起

Do you remember the day when my journey began?

你還記得我旅程開始的那一天嗎 ?

Will you remember the end (of time)?

將來你會記住離別的那一刻嗎 ?

 

Beautiful dawn - You’re just blowing my mind again.

美麗的黎明 - 你再度席捲我的思緒

Thought I was born to endless night, until you shine.

想著我降臨在黑夜,你用光芒點亮一切

 

High; running wild among all the stars above.

令人狂喜 ! 在星空下狂奔

Sometimes it’s hard to believe you remember me.

有時難以確信你心上記著我

Will you be my shoulder when I’m grey and older?

當我逐漸老去,年華不在,是否你仍依偎在我的肩膀 ?

Promise me tomorrow starts with you,

告訴我明天你會與我ㄧ起走

 

Getting high; running wild among all the stars above.

讓我狂喜 ! 在星空下狂奔

Sometimes it’s hard to believe you remember me

有時難以確信你心上記著我

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Evan 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()